امروز سه شنبه هفتم جولای برابر است با نخستین سالروز حمله رژیم اسرائیل به نوار غزه. رژیم اسرائیل یکسال پیش با حمله بر نوار غزه بیش از دو هزار و سه صد فلسطینی را به شهادت رساند و بیش از یازده هزار نفر دیگر را زخمی کرد و بیشتر تاسیسات زیربنایی غزه را ویران […]

 

امروز سه شنبه هفتم جولای برابر است با نخستین سالروز حمله رژیم اسرائیل به نوار غزه. رژیم اسرائیل یکسال پیش با حمله بر نوار غزه بیش از دو هزار و سه صد فلسطینی را به شهادت رساند و بیش از یازده هزار نفر دیگر را زخمی کرد و بیشتر تاسیسات زیربنایی غزه را ویران کرد. موشه یعلون وزیردفاع رژیم اسرائیل در مراسمی که به مناسبت حمله این رژیم به نوار غزه و با حضور بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم و رهبران سیاسی و فرماندهان نظامی برگزار شده بود، گفته است که شماری از سربازان این رژیم در جنگ تابستان سال گذشته در غزه، مفقود شده و اثری از آنان به دست نیامده است. به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری النشره، وزیر دفاع این رژیم افزوده است که آنان خود را ملزم به بازگردادندن سربازان گم شده در نوارغزه می دانند.

این نخستین بار است که یک مقام عالی رتبه رژیم اسرئیل اعتراف می کند که شماری از سربازان این رژیم در جنگ سال گذشته غزه در این منطقه مفقود شده اند.