https://www.youtube.com/watch?v=ZJAq5tK8EE4 وضعیت کار در کشور در حال بدتر شدن است. دلیل اصلی این روند، گسترش ناامنی هاست. دسترسی محدود به منابع مالی، فساد اداری، نبود زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری و نبود بازار فروش، دلیل اصلی کاهش کار و فعالیت اقتصادی است. شروع فعالیت اقتصادی و سرمایه‌گذاری در کشور به دلیل وضعیت مبهم در حال تعلیق […]

https://www.youtube.com/watch?v=ZJAq5tK8EE4

وضعیت کار در کشور در حال بدتر شدن است. دلیل اصلی این روند، گسترش ناامنی هاست. دسترسی محدود به منابع مالی، فساد اداری، نبود زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری و نبود بازار فروش، دلیل اصلی کاهش کار و فعالیت اقتصادی است. شروع فعالیت اقتصادی و سرمایه‌گذاری در کشور به دلیل وضعیت مبهم در حال تعلیق است.

این بخش هایی از گزارشی است که اتاق تجارت افغانستان درباره وضعیت کار در پنج ولایت کابل، هرات، قندهار، بلخ و ننگرهار، داشته است.

رییس جمهورغنی در مبارزات انتخاباتی اش از تغییر دسترخوان و ایجاد یک ملیون شغل و تهیه مسکن برای شهروندان، حرف زده بود. وضعیت کار و کاریابی در حکومت وحدت ملی چگونه است؟

بشیر عظیمی این موضوع رادر این برنامه سرنوشت با آقایان احمد جاوید شعیبی کارشناس اقتصادی و  رفیع الله گل افغان سناتور پیشین به بحث و بررسی گرفته است.