گروه طالبان با حملات انتحاری همواره از شهروندان غیرنظامی در کشور قربانی گرفته اند. وزارت کار، امور اجتماعی، شهدا و معلولین برای آسیب دیدگان حملات اخیر انتحاری و انفجاری در کابل کمک های نقدی و غیر نقدی توزیع کرد. نسرین اوریا خیل وزیر کار، امور اجتماعی، شهدا و معلولین می گوید که هراس افگنان و […]

گروه طالبان با حملات انتحاری همواره از شهروندان غیرنظامی در کشور قربانی گرفته اند. وزارت کار، امور اجتماعی، شهدا و معلولین برای آسیب دیدگان حملات اخیر انتحاری و انفجاری در کابل کمک های نقدی و غیر نقدی توزیع کرد.

نسرین اوریا خیل وزیر کار، امور اجتماعی، شهدا و معلولین می گوید که هراس افگنان و تروریستان نمی توانند با قربانی گرفتن از مردم بیگناه کشور، اراده ی سیاسی حکومت را متزلزل کنند.

از سوی هم نزدیکان خانواده های آسیب دیده از همدردی وزیر کار، امور اجتماعی، شهدا و معلولین استقبال کردند.آنها از حکومت خواستند که در امر تهیه سرپناه به آنان کمک کنند.

دراین اواخیر شهر کابل شاهد چندین حمله انتحاری و انفجاری بود که در نتیجه آن صدها تن شهید و زخمی شدند.این درحالیست که بیشتر این گونه حملات از سوی طالبان راه اندازی می شود.