شماری از اعضای مجلس نمایندگان خواهان توزیع شناسنامه الکترونیکی شدند. انان تاکید می کنند که توزیع شناسان نامه الکترونیکی می تواند مشکلات انتخابات های آینده را حل کند. با گذشت هروز خواست شهروندان کشور از حکومت مبنی بر توزیع شناسنامه الکترونیکی بیشتر می شود. هرچند در گذشته نهاد های مختلف مدنی بر توزیع هرچه زود […]

شماری از اعضای مجلس نمایندگان خواهان توزیع شناسنامه الکترونیکی شدند. انان تاکید می کنند که توزیع شناسان نامه الکترونیکی می تواند مشکلات انتخابات های آینده را حل کند.

با گذشت هروز خواست شهروندان کشور از حکومت مبنی بر توزیع شناسنامه الکترونیکی بیشتر می شود. هرچند در گذشته نهاد های مختلف مدنی بر توزیع هرچه زود تر شناسنامه های الکترونیکی تاکید کرده اند، اما ظاهرأ دیده می شود که حکومت به خواست های آنها توجه نکرده است.

گفته می شود که چگونگی درج کلمه ی افغان در شناسنامه الکترونیکی سبب شده است تا این روند به بن بست برسد. در تازه ترین مورد شماری از اعضا مجلس نمایندگان خواهان توزیع شناس نامه الکترونیکی شده اند. شهزاده شاهد عضو مجلس نمایندگان می گوید که توزیع شناسنامه های الکترونیکی می تواند مشکلات انتخابات های آینده را حل کند.

این درحالیست که حکومت هنوز بخاطر به تعویق انداختن آغاز توزیع شناسنامه های الکترونیکی چیزی به شهروندان نگفته است. با این همه هنوز روشن نیست که حکومت چه زمانی توزیع شناسنامه های الیکترونیکی را آغاز می کند.