شماری از عالمان دین از کارکرد شبکه تلویزیون نور به عنوان رسانه ی ارزش گرا تقدیر کردند. این عالمان دین کارکرد رسانه نور را برای تحکیم ارزش های اسلامی و منافع ملی کشور اثر گذار می دانند و می گویند که تلویزیون نور جایگاه ممتاز در بین رسانه های کشور دارد. هشت سال پیش از […]

شماری از عالمان دین از کارکرد شبکه تلویزیون نور به عنوان رسانه ی ارزش گرا تقدیر کردند. این عالمان دین کارکرد رسانه نور را برای تحکیم ارزش های اسلامی و منافع ملی کشور اثر گذار می دانند و می گویند که تلویزیون نور جایگاه ممتاز در بین رسانه های کشور دارد.

هشت سال پیش از امروز شبکه تلویزیون نور به نشرات آغاز کرد. هدف از ایجاد این شبکه پاسداری از خون شهدا و تقویت ارزش های اسلامی گفته شده است. به همین دلیل شماری از عالمان دین به پاس فعالیت های اسلامی تلویزیون نور، این رسانه را به عنوان رسانه ی ارزش گرا تقدیر کردند.

بنیان گذار تلویزیون نور شهید استاد برهان الدین ربانی رهبر جهاد، مقاومت و شهید صلح کشور می باشد. حسینی مزاری عالم دین و رییس مرکز فرهنگی تبیان می گوید که استاد برهان الدین ربانی، بعد از شکست طالبان و سرازیر شدن میلیارد ها دالر و تعرض فرهنگ های بیگانه اقدام به ایجاد یک رسانه ی کرد که پاسدار ازرش های اسلامی و دینی باشد. به گفته ی آقای مزاری، این خود نشان دهنده احترام به ارزش های اسلامی و پاسداری از خون شهدای کشور است.

در همین حال نورالرحمن اخلاقی رییس تلویز یون نور می گوید که تلاش آنها این بوده است تا در کشور حساسیت زدایی شود و اخوت و تقرب بین مذاهب بیشتر گردد.

ازسویی هم حسینی مزاری عالم دین و رییس مرکز فرهنگی تبیان می گوید که آنها به هدف استاد برهان الدین ربانی پای بند هستند و از نظر استراتژی موافق با نظر ایشان می باشند و روی همین دلیل حمایت شانرا از تلویزیون ارزش گرای نور اعلام می کنند.

این درحالیست که رسانه ی نور همواره در امر پاس داری از ارزش های اسلامی و دینی نشرات داشته و حد اعتدال را در نشر برنامه های خود در نظر گرفته است.