دادگاه ابتدایی در مورد متهمی عبدالرزاق وحیدی وزیر پیشین مخابرات و تکنالوژی معلوماتی بدون نتیجه پایان یافت. آقای وحیدی به سوء استفاده از صلاحیت وظیفه ای متهم شده است. وزیر پیشین مخابرات تمام اتهام ها علیه خودش را بی اساس می داند و پرونده را سیاسی عنوان می کند. هیأت قضایی پس از شنیدن صورت […]

دادگاه ابتدایی در مورد متهمی عبدالرزاق وحیدی وزیر پیشین مخابرات و تکنالوژی معلوماتی بدون نتیجه پایان یافت. آقای وحیدی به سوء استفاده از صلاحیت وظیفه ای متهم شده است. وزیر پیشین مخابرات تمام اتهام ها علیه خودش را بی اساس می داند و پرونده را سیاسی عنوان می کند. هیأت قضایی پس از شنیدن صورت دعوا و استعماع دفاعیه، جلسه قضایی را تا تاریخ نامعلوم به تعویق انداخت. وزیر پیشین مخابرات و تکنالوژی تاکید می کند که در نشست های آینده قضایی اکلیل حکیمی  وزیر پیشین مالیه و دادستان کل فرید حمیدی حضور داشته باشند.

عبدالرزان وحیدی وزیر پیشین مخابرات و تکنالوژی دوسال پیش وظیفه اش به حالت تعلیق رفت  وپس از آن به جایش کسی دیگر به معرفی گرفته شد. گفته می شود که آقای وحیدی به سوأ استفاده از صلاحیت وظیفه ای متهم است. وحیدی از همان آغار همواره به برگزاری دادگاه ویژه در این مورد تاکید کرده است. سرانجام روز دوشنبه به گونه ویژه دادگاه ابتدایی در مورد اتهام های وارد شده بر عبدالرزاق وحیدی در دادگاه عالی برگزار شد. در نخشت دادستان موظف صورت دعوا را به خانش گرفت. سپس وکیل مدافع دلایل رد اتهام ها را به خوانش گرفت. وکیل مدافع دلیل می آورد که موکل اش در زمان مأموریت هیچگاه از صلاحیت اش استفاده نکرده و سیستم گرد آوری محصول ده درصد خدمات مخابراتی به دوش وزارت مالیه و اداره تنظیم خدمات مخابرات” اترا” است.

هیأت قضایی پس از شنیدن صورت دعوا و استعماع دفاعیه، جلسه قضایی را تا تاریخ نامعلوم به تعویق انداخت که دادگاه ابتدایی در مورد متهمی عبدالرزاق وحیدی وزیر پیشین مخابرات و تکنالوژی معلوماتی بدون نتیجه پایان یافت.

با این همه وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی تمام اتهام ها علیه خودش را رد کرد و می گوید که پرونده ساخته شده علیه او سیاسی است نه حقوقی. آقای وحیدی تاکید می کند که در نشست های آینده قضایی اکلیل حکیمی  وزیر پیشین مالیه و دادستان کل فرید حمیدی حضور داشته باشند.

برگزار دادگاه در مورد اتهام فساد علیه آقای وحیدی با واکنش تند حاجی محمد محقق معاون دوم ریاست اجرایی رو به رو شده و آقای محقق این دادگاه را نمایش مسخره خوانده است. آقای محقق گفته است،‌جمع آورى ده در محصول خدمات مخابرات وظیفه وزیر مالیه آقاى اکلیل حکیمى بود که انجام نداد. آقای محقق از داکتر عبدالله عبدالله رییس اجرایی  حکومت به عنوان شریک پنجاه درصدی قدرت خواسته  که در قبال تبعیض ارگ علیه هزاره ‌ها خاموش ننشیند.