وزارت کار و امور اجتماعی، به هدف کاهش رقم بیکاری در کشور، کسب مهارت های سرمایه گذاری کوچک را برای شماری از جوانان کشور آموزش می دهد. برنامه آموزشی در بخش کسب مهارت های سرمایه گذاری از سوی وزارت کار و امور اجتماعی، برنامه توسعه ای سازمان ملل متحد و سازمان بین المللی کار برای […]

وزارت کار و امور اجتماعی، به هدف کاهش رقم بیکاری در کشور، کسب مهارت های سرمایه گذاری کوچک را برای شماری از جوانان کشور آموزش می دهد.

برنامه آموزشی در بخش کسب مهارت های سرمایه گذاری از سوی وزارت کار و امور اجتماعی، برنامه توسعه ای سازمان ملل متحد و سازمان بین المللی کار برای شماری از استادان در مراکز آموزش حرفه ای در کابل افتتاح شد. فیض الله زکی، وزیر کار و امور اجتماعی هنگام افتتاح این برنامه، هدف این برنامه را ارتقای ظرفیت استادان مراکز آمورش های حرفه ای عنوان کرد. وزیر کار و امور اجتماعی می گوید که تطبیق این برنامه می تواند که در راستای کاهش رقم بیکاری در کشور موثر تمام شود. آقای زکی همچنان می گوید که کسب مهارت سرمایه گذاری را شامل نصاب درسی مراکز آموزش های حرفه ای خواهد کرد.

درهمین حال، اتاق تجارت و صنایع راه اندازی این گونه برنامه ها را در راستای اشتغال زایی در کشور موثر می داند. به اساس معلومات وزارت کار و امور اجتماعی، در این برنامه بیست تن از استادان مراکز آموزش های حرفه ای از هفده ولایت کشور آموزش مهارت های سرمایه گذاری کوچک را فرا خواهند گرفت.