این شورا گفته است که به دلیل پخش تصاویر زنده حمله تروریستی به دو مسجد در نیوزیلند علیه فیسبوک و توییتر شکایت خواهند کرد. این شورا گفته که شکایت خود را  علیه شعبه‌ های این دو شرکت بزرگ در فرانسه تسلیم خواهند داد. شورای مسلمانان فرانسه افزوده که در ویدیوی پخش شده از سوی مهاجم […]

این شورا گفته است که به دلیل پخش تصاویر زنده حمله تروریستی به دو مسجد در نیوزیلند علیه فیسبوک و توییتر شکایت خواهند کرد.

این شورا گفته که شکایت خود را  علیه شعبه‌ های این دو شرکت بزرگ در فرانسه تسلیم خواهند داد. شورای مسلمانان فرانسه افزوده که در ویدیوی پخش شده از سوی مهاجم در این مساجد حمله به نمازگزاران، کرامت انسانی نقض شده و ممکن است که کودکان به آن دسترسی پیدا کرده باشند. بر اساس قانون فرانسه مجازات ارتکاب اینگونه اعمال در صورت اثبات، دست ‌کم سه سال حبس و هفتاد و پنج هزار یورو جریمه نقدی است. فیسبوک پس از حمله تروریستی بر مساجد در نیوزیلند اعلام کرد که ویدیوی پخش زنده مهاجم را به سرعت از این شبکه اجتماعی حذف کرده است؛ اما براساس گزارشها این ویدیو با آن که در سایت یوتیوپ نیز توسط کاربران به اشتراک گذاشته شده؛ بیست و نه دقیقه بعد توسط فیسبوک حذف شده است.