گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل متحد در امور فلسطین خواستار تحرک جامعه جهانی برای پایان ‌دادن به اشغالگری رژیم اسراییل در سرزمین های فلسطین شده است. مایکل لینک” گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل در گزارشی که چهارشنبه شب به مجمع عمومی این سازمان ارایه کرد، افزوده که شرایط کنونی که رژیم اسراییل به وسیله سیاست […]

گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل متحد در امور فلسطین خواستار تحرک جامعه جهانی برای پایان ‌دادن به اشغالگری رژیم اسراییل در سرزمین های فلسطین شده است.

مایکل لینک” گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل در گزارشی که چهارشنبه شب به مجمع عمومی این سازمان ارایه کرد، افزوده که شرایط کنونی که رژیم اسراییل به وسیله سیاست اشغال و الحاق سرزمین ها به خاک خود در پیش گرفته است، بدون دخالت جامعه بین المللی همچنان ادامه خواهد داشت. او در این گزارش خود به “بحران انسانی” در نوار غزه اشاره کرده و جامعه بین ‌المللی خواسته است تا تمام محصولات تولید شده در شهرک ‌های یهودی‌ نشین غیرقانونی در اراضی اشغالی فلسطین را تحریم کنند. این مقام سازمان ملل با اشاره به افزایش شهرک‌ های غیرقانونی یهودی ‌نشین در سرزمین های اشغالی، گفته که اشغال پنجاه و دو ساله سرزمین های فلسطین توسط رژیم اسراییل طولانی‌ ترین اشغال تهاجمی در جهان معاصر به شمار می رود.