ارتش رژیم اسراییل اعلام کرده است که جنگنده های این رژیم شامگاه یکشنبه تعدادی از مواضع جنبش اسلامی حماس در جنوب نوار غزه را بمباران کرده اند. به گزارش ایسنا، سخنگوی ارتش رژیم اسراییل با اعلام این که جنگنده های این رژیم، مواضع وابسته به جنبش حماس در جنوب نوار غزه از جمله یک مجتمع […]

ارتش رژیم اسراییل اعلام کرده است که جنگنده های این رژیم شامگاه یکشنبه تعدادی از مواضع جنبش اسلامی حماس در جنوب نوار غزه را بمباران کرده اند.

به گزارش ایسنا، سخنگوی ارتش رژیم اسراییل با اعلام این که جنگنده های این رژیم، مواضع وابسته به جنبش حماس در جنوب نوار غزه از جمله یک مجتمع آموزشی و زیرساخت های نظامی را هدف قرار دادند، گفته است که این حملات در پاسخ به شلیک راکت از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی در عصر روز گذشته صورت گرفته است. او گفته است که رژیم اسراییل هرگونه اقدامات از سوی حماس را زیر نظر دارد و به آن پاسخ خواهد داد. این درحالیست که پس از اعلام طرح صلح آمریکا برای خاور میانه موسوم به معامله قرن، تنش ها و درگیری ها میان فلسطینی ها و اسراییلی ها دو باره اوج گرفته است. این طرح رییس جمهور آمریکا با محکومیت کشورها و رهبران مختلف جهان مواجه شده است.