بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسراییل خود را پیروز انتخابات پارلمانی اعلام کرده است. به گزارش روزنامه جروزالم پست، نتانیاهو در جریان یک سخنرانی مدعی شد که انتخابات دیروز بزرگترین پیروزی زندگی وی بوده است. او در این سخنرانی با آن که از صلح با کشورهای عربی خبر داد، بار دیگر بر ساخت شهرک ها […]

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسراییل خود را پیروز انتخابات پارلمانی اعلام کرده است. به گزارش روزنامه جروزالم پست، نتانیاهو در جریان یک سخنرانی مدعی شد که انتخابات دیروز بزرگترین پیروزی زندگی وی بوده است.

او در این سخنرانی با آن که از صلح با کشورهای عربی خبر داد، بار دیگر بر ساخت شهرک ها در کرانه باختری به سرزمین های اشغالی تاکید کرده است. این در حالیست که بنی گانتس، رقیب وی گفته است که هنوز نتایج نهایی اعلام نشده است و باید تا آن زمان منتظر ماند. پیش از این رسانه های رژیم اسراییل، گزارش داده اند که حزب لیکود به رهبری بنیامین نتانیاهو در انتخابات پارلمانی رژیم اسراییل پیشتاز شده است.. در ماه‌ های اپریل و سپتامبر دوهزار و نزده نیز انتخابات پارلمانی اسراییل برگزار شد، اما هیچ یک از احزاب اسراییل قادر به تشکیل کابینه حتی کابینه ایتلافی نشده اند.