محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران از تحریم ‌های آمریکا انتقاد کرده است. آقای ظریف در توییتی نوشته است که دونالد ترامپ به گونه بدخواهانه ای تحریم های غیرقانونی آمریکا را با هدف خالی کردن منابع مورد نیاز ایران برای مقابله با بیماری کرونا تشدید می کند؛ در حالی که شهروندان ایران در حال مرگ از […]

محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران از تحریم ‌های آمریکا انتقاد کرده است. آقای ظریف در توییتی نوشته است که دونالد ترامپ به گونه بدخواهانه ای تحریم های غیرقانونی آمریکا را با هدف خالی کردن منابع مورد نیاز ایران برای مقابله با بیماری کرونا تشدید می کند؛ در حالی که شهروندان ایران در حال مرگ از این بیماری استند.

آقای ظریف در تویت خود آمریکا را به تروریزم پزشکی متهم کرده و از جهانیان خواسته است تا در مقابل این اقدام آمریکا سکوت نکنند. این در حالیست که بیماری کرونا در ایران تاکنون جان یکصدو چهل و پنج تن را گرفته و بیش از پنج هزار و هشت صد تن نیز به این بیماری مبتلا شده‌ اند. از سویی هم رسانه‌ های ایران گزارش داده اند که بیش از بیست و دو ولایت این کشور در ایام تعطیلات نوروز امکان پذیرش مهمانان نوروزی را به دلیل شیوع ویروس کرونا نداشته و هیچ خدماتی به مسافران نخواهند داد.