وزارت صحت ایران آخرین آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و قربانیان ویروس کرونا در این کشور را اعلام کرده است. سخنگوی وزارت صحت ایران گفته است که در یک شبانه روز گذشته یکصدو بیست و دو تن در این کشور از اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باخته اند که با این رقم شمار کل قربانیان […]

وزارت صحت ایران آخرین آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و قربانیان ویروس کرونا در این کشور را اعلام کرده است. سخنگوی وزارت صحت ایران گفته است که در یک شبانه روز گذشته یکصدو بیست و دو تن در این کشور از اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باخته اند که با این رقم شمار کل قربانیان ویروس کرونا در ایران به نزده صد و سی و چهار تن رسیده است.

سرایت ویروس کرونا با گذشت هر روز در کشورهای مختلف رو به گسترش است. کشورهای مختلف آمارهای جدید را لحظه به لحظه با شهروندان خود شریک می کنند و خواستار رعایت نکات ایمنی از سوی مردم در برابر شیوع این ویروس می شوند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صحت ایران روز سه شنبه در یک نشست خبری اعلام کرد که تاکنون بیست و چهار هزار و هشت صد و یازده تن در این کشور به گونه قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند، یکهزار و نه صد و سی و چهار تن به علت ابتلا به این ویروس جان باخته اند و هشت هزار و نه صد و یازده تن دیگر از این میان بهبود یافته اند.

کیانوش چهانپور سخنگوی وزارت صحت ایران می گوید که در یک شبانه روز گذشته یکهزار و هفت صد و شصت و دو مورد جدید ابتلا به این ویروس در ایران شناسایی شده است که با این رقم، شمار کل مبتلایان به کووید- نزده در ایران به بیست و چهار هزار و هشت صد و یازده تن رسیده است.

در کنارمبتلایان و قربانیان ویروس کرونا، شمار قابل ملاحظه‌ای از بهبود یافتگان نیز وجود دارد. سخنگوی وزارت صحت ایران شمار بهبود یافتگان را نیز در کنار قربانیان اعلام می کند.

سخنگوی وزارت صحت ایران همچنان می گوید که در یک شبانه روز اخیر، یکصدو بیست و دو تن در ایران، جان خود را از دست داده اند که با این رقم، مجموع جان باختگان از اثر ویروس کرونا در ایران به یکهزار و نه صدو سی و چهار تن افزایش یافته است. او همچنان درباره وضعیت اداره ها گفته است تا یک سوم جمعیت کارکنان برای تنها امور ضروری مردم، به صورت شیفت بندی باید در اداره ها حاضر شوند.