مقام های صحی ایران اعلام کرده اند که در یک شبانه روز گذشته یکصد و هفده تن در ایران جان خود را بر اثر ویروس کرونا از دست داده اند. سخنگوی وزارت صحت ایران می گوید که همچنان سه هزار و یکصدو هشتاد و شش تن دیگر به این ویروس در ایران مبتلا شده اند. […]

مقام های صحی ایران اعلام کرده اند که در یک شبانه روز گذشته یکصد و هفده تن در ایران جان خود را بر اثر ویروس کرونا از دست داده اند. سخنگوی وزارت صحت ایران می گوید که همچنان سه هزار و یکصدو هشتاد و شش تن دیگر به این ویروس در ایران مبتلا شده اند. با این همه، مقام های وزارت دفاع ایران از ساخت و تولید کیت های تشخیص ویروس کرونا توسط متخصصان این کشور خبر داده اند.

کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صحت ایران روز دوشنبه اعلام کرد که تاکنون چهل و یکهزار و چهارصد و نود و پنج تن در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند و دو هزار و هفت صد و پنجاه و هفت تن دیگر به علت ابتلا به این ویروس جان باخته اند. او از بهبودی وضع سیزده هزار و نه صد و یازده تن نیز خبر داده است.

آقای جهانپور همچنان گفته است که از ظهر روز یکشنبه تا ظهر روز دو شنبه یکصدو هفده تن براثر ویروس کرونا در این کشور جان باخته اند و سه هزار و یکصد و هشتاد و شش تن دیگر به این ویروس در ایران مبتلا شده اند.

از سویی هم مقام های وزارت دفاع ایران از ساخت کیت تشخیص ویروس کرونا ساخت این وزارت دفاع خبر داده اند. به گفته این مقام ها، این کیت توسط متخصصان وزارت دفاع ایران طراحی و تولید شده است.

این در حالیست که میزان گشت و گذار تقریبا در کل ایران کاهش یافته است. مقام های ایرانی گفته اند که سفر با میترو در تهران به کمترین حد رسیده است و از شهرهای ایران نیز گزارش شده که شهروندان این کشور ماندن در خانه را نسبت به بیرون رفتن ترجیح داده اند.