حسن روحانی رییس جمهور ایران می گوید که ویروس کرونا در کشورش سیر نزولی پیدا کرده است. او همچنان از درنظر گرفته شدن ده میلیارد دالر برای رفع مشکلات کسب و کارها در ایران خبر داده است. این در حالیست که مردم ایران با رعایت محدودیت های بهداشتی از تجلیل  سیزدهم حمل خوداری کردند، اما […]

حسن روحانی رییس جمهور ایران می گوید که ویروس کرونا در کشورش سیر نزولی پیدا کرده است. او همچنان از درنظر گرفته شدن ده میلیارد دالر برای رفع مشکلات کسب و کارها در ایران خبر داده است. این در حالیست که مردم ایران با رعایت محدودیت های بهداشتی از تجلیل  سیزدهم حمل خوداری کردند، اما سخنگوی وزارت صحت ایران اعلام کرده است که ویروس کرونا در بیست و چهار ساعت گذشته باعث مرگ یکصد و سی و هشت تن در ایران شده است.

حسن روحانی رییس جمهور ایران روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت این کشور با قدردانی از مردم برای رعایت شدن محدودیت های وضع شده در این کشور برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا در این کشور گفته است که براساس آمارها، شیوع ویروس کرونا در تمام ولایت های ایران سیر نزولی داشته است. آقای روحانی همچنان گفته است که برای رفع مشکلات کسب و کارهای که در روزهای قرنطین به دلیل ویروس کرونا وارد شده است، ده میلیارد دالر در نظر گرفته شده است.

رییس جمهور ایران بار دیگر به تحریم های امریکا علیه ایران اشاره کرد و گفت که امریکایی ‌ها در این شرایط سخت جهانی نیز درس عبرت نگرفتند.

از سویی هم سخنگوی وزارت صحت ایران اعلام کرده است که در یک شبانه روز گذشته، یکصد و سی و هشت تن بر اثر بیماری کووید- نزده جان خود را از دست داده اند.

این درحالیست که مردم ایران همه ساله در سیزدهم حمل که موسوم به سیزده به در است، به پارک های و تفریحگاه ها می رفتند، اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، ماندن در خانه را ترجیح داده اند.