دولت ایران از بیست و سوم حمل اجازه فعالیت کسب و کارهای متوسط و کم خطر را داده است. حسن روحانی، رییس جمهور ایران، در جلسه گفته است که از بیست و سوم حمل کسب و کارهای متوسط و کم خطر در تمام ولایت های این کشور اجازه فعالیت دارند.  همچنان ساعات کاری در ادارات […]

دولت ایران از بیست و سوم حمل اجازه فعالیت کسب و کارهای متوسط و کم خطر را داده است. حسن روحانی، رییس جمهور ایران، در جلسه گفته است که از بیست و سوم حمل کسب و کارهای متوسط و کم خطر در تمام ولایت های این کشور اجازه فعالیت دارند.  همچنان ساعات کاری در ادارات ایران از هفت صبح تا دوی پس از چاشت تعیین شده است.  آقای روحانی همچنان فعالیت ‌های آموزشی به استثنای مقطع آموزش تکمیلی را تا سی حمل تعطیل اعلام کرد. این در حالیست که پیش از این وزیر صحت ایران، از آغاز به کار و فعالیت ها در ایران اعتراض کرده بود.

حسن روحانی رییس جمهور ایران روز یکشنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد که همه کسب و کارهای متوسط و کم خطر در تمام ولایت های ایران از بیست و سوم ماه حمل اجازه فعالیت دارند. آقای روحانی تاکید است کرده که این فعالیت ها در تهران از سی ام حمل اجازه فعالیت دارند.

آقای روحانی همچنان در این جلسه افزوده است که فعالیت ادارات از هفته‌ آینده با دو ‌سوم کارمندان خواهد بود و ساعات کاری از هفت صبح الی دوی پس از چاشت تعیین شده است.

با این همه رییس جمهور ایران بخش آموزش و پرورش و آموزش عالی در ایران را به جز دوره آموزش تکمیلی تا سی ماه جاری تعطیل اعلام کرد.

صحبت های آقای روحانی در حالی انجام می شود که روز گذشته سعید نمکی، وزیر صحت ایران در نامه ای به وی نسبت به آغاز به کار فعالیت واحد های تولیدی در ایران اعتراض کرده بود. اما آقای روحانی در جلسه روز یکشنبه ستاد مقابله با کرونا گفت که آغاز کار فعالیت ‌های اقتصادی به معنای فراموشی در خانه ماندن نیست. به گفته او کسانی که ضرورتی برای بیرون رفتن آن ها وجود ندارد، همچنان در خانه بمانند.