حسن روحانی، رییس جمهور ایران با دفاع از آغاز فعالیت دوباره برخی کسب ‌و کارها در ایران، رشد اقتصادی کشورش در وضعیت تحریم ها را مثبت ارزیابی کرده است. آقای روحانی همچنان خواستار مبارزه همزمان با بیکاری و بیماری کووید- نزده در کشورش شده است. همزمان مقام های صحی ایران هشدار داده اند که بازشدن […]

حسن روحانی، رییس جمهور ایران با دفاع از آغاز فعالیت دوباره برخی کسب ‌و کارها در ایران، رشد اقتصادی کشورش در وضعیت تحریم ها را مثبت ارزیابی کرده است. آقای روحانی همچنان خواستار مبارزه همزمان با بیکاری و بیماری کووید- نزده در کشورش شده است. همزمان مقام های صحی ایران هشدار داده اند که بازشدن برخی کار و کسب ها به معنای عادی شدن امور نیست و کوچکترین اشتباه می تواند وضعیت را بحرانی کند.

حسن روحانی، رییس جمهور ایران در جلسه امروز هیأت دولت این کشور با دفاع از آغاز فعالیت دوباره برخی کسب ‌و کارها در ایران از رشد اقتصادی کشورش با وجود تحریم ها به ویژه در بخش کشاورزی، ابراز رضایت کرده است.

دولت ایران با لغو برخی محدودیت‌ ها، طرحی مبنی بر “فاصله ‌گذاری هوشمند” را آغاز کرده است. با اجرای این طرح، شمار زیادی از کسب‌ و کارها شروع به کار کردند و تردد بین شهرهای در هر ولایت این کشور آزاد شده است. اما معاون وزارت بهداشت ایران از مردم این کشور خواسته است که در اجتماعات حاضر نشوند.

از سویی هم علیرضا رییسی معاون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وزارت بهداشت ایران گفته است که بازشدن برخی کار و کسب ها به معنی عادی شدن امور نیست. به گفته او کوچکترین اشتباه می تواند وضعیت را بحرانی کند.

کلیپ علیرضا رییسی معاون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وزارت بهداشت ایران….

این در حالیست که دولت ایران از بیست و سوم ماه حمل کار و کسب های کم خطر را اجازه فعالیت داد، اما در باره آغاز به فعالیت دوباره کارهای پر خطر برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تصمیم را به روزهای آینده موکول کرده است.