محمدخالد پاینده، سرپرست وزارت مالیه در نشست استجوابی روز دوشنبه (سوم جوزا) مجلس نمایندگان که برای افشاسازی مقام‌های متهم به حیف‌ومیل عواید گمرکات تدویر یافته بود، حاضرنشد. آقای پاینده چندی پیش در مجلس نمایندگان اعلام کرد که روزانه حدود هشت میلیون دالر از گمرکات حیف‌ومیل می‌شود و شماری از مقام‌های حکومتی و اعضای مجلس نمایندگان […]

محمدخالد پاینده، سرپرست وزارت مالیه در نشست استجوابی روز دوشنبه (سوم جوزا) مجلس نمایندگان که برای افشاسازی مقام‌های متهم به حیف‌ومیل عواید گمرکات تدویر یافته بود، حاضرنشد. آقای پاینده چندی پیش در مجلس نمایندگان اعلام کرد که روزانه حدود هشت میلیون دالر از گمرکات حیف‌ومیل می‌شود و شماری از مقام‌های حکومتی و اعضای مجلس نمایندگان در تعیینات و این حیف‌و‌میل‌های روزانه در گمرکات کشور، دست دارند.

میر رحمان رحمانی رییس مجلس نمایند‌گان با انتقاد از حضورنیافتن سرپرست وزارت مالیه، هشدار داده که از افشاسازی‌ هویتِ «دزدان دارایی‌های عامه» نمی‌گذرد و این موضوع را پیگیری می‌کند. موضوع حیف‌و‌میل روزانۀ هشت میلیون دالر از گمرکات کشور، هفته گذشته در مجلس نمایند‌گان ازسوی سرپرست وزارت مالیه تأیید شد، و واکنش‌های گسترده‌ای را در پی داشت.