مقامات مهار آتش‌سوزی کشور می گویند که آتش‌سوزی در بندر«ابو نصر فراهی» ولایت فراه پس از چندین ساعت به کمک تیم آتش‌نشانی ایران مهار شده است. عبدالله ولی‌زاده مشاور مطبوعاتی وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث طبیعی به رسانه‌ها گفته است که این آتش سوزی حوالی ساعت ۹:۴۰ دقیقه صبح روز سه شنبه چهارم […]

مقامات مهار آتش‌سوزی کشور می گویند که آتش‌سوزی در بندر«ابو نصر فراهی» ولایت فراه پس از چندین ساعت به کمک تیم آتش‌نشانی ایران مهار شده است.

عبدالله ولی‌زاده مشاور مطبوعاتی وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث طبیعی به رسانه‌ها گفته است که این آتش سوزی حوالی ساعت ۹:۴۰ دقیقه صبح روز سه شنبه چهارم جوزا در این بندر به وقوع پیوسته است. بر بنیاد گفته‌های آقای ولیزاده چندین ذخیرۀ تیل در این بندر آتش‌ گرفته بود که برای مهار آن از اطفاییۀ کشور ایران کمک گرفته‌شده است. وی افزوده که در این حادثه به کسی آسیب نرسیده است. شاه محمود نعیمی، معاون شورای ولایتی فراه گفته است که این آتش‌سوزی درهنگام تخلیۀ یک تانکرتیل رخ داده و خسارات هنگفت مالی را به بار آورده است. سه ماه قبل نیز طی یک آتش‌سوزی مشابه دربندر«ابو نصر فراهی» سه ذخیره‌گاه مواد سوخت و دو تانکر تیل حریق شده بود.