عمران خان، نخست ‌وزیر پاکستان، به وزارت امور داخله پاکستان چهل و هشت ساعت مهلت داده که عاملان اختطاف دختر سفیر افغانستان در اسلام‌آباد را بازداشت کند. روزنامه «دان» پاکستانی با نشر گزارشی گفته است که نخست ‌وزیر پاکستان به شیخ رشیداحمد، وزیر امور داخله این کشور، هدایت داده است که ربایندگان دختر سفیر افغانستان […]

عمران خان، نخست ‌وزیر پاکستان، به وزارت امور داخله پاکستان چهل و هشت ساعت مهلت داده که عاملان اختطاف دختر سفیر افغانستان در اسلام‌آباد را بازداشت کند.

روزنامه «دان» پاکستانی با نشر گزارشی گفته است که نخست ‌وزیر پاکستان به شیخ رشیداحمد، وزیر امور داخله این کشور، هدایت داده است که ربایندگان دختر سفیر افغانستان را بازداشت کند. سلسله علی‌خیل، دختر نجیب‌الله علی‌خیل، سفیر افغانستان در پاکستان، روز جمعه، توسط افراد ناشناس از یک مرکز تجاری در اسلام‌آباد ربوده و سپس شکنجه شده بود. در واکنش به این رویداد، وزارت امور خارجه کشور، منصوراحمد خان، سفیر پاکستان در کابل را احضار کرد و مراتب شدید اعتراض خود را با او در میان گذاشت. هم‌چنان طارق آرین، سخنگوی وزارت داخله، گفته است که انتقام ربوده ‌شدن سلسله علی ‌خیل، دختر سفیر افغانستان در اسلام‌آباد، گرفته خواهد شد.