باشگاه تاتنهام به طور رسمی اعلام کرد برایان گیل را در جریان معامله اریک لاملا با سویا، از این باشگاه اسپانیایی به خدمت گرفته است. این بال ۲۰ ساله با امضای قراردادی پنج ساله خود را تا سال ۲۰۲۶ به اسپرز متعهد کرد. برایان گیل که از سال ۲۰۱۲ در عضویت باشگاه سویا بود و […]

باشگاه تاتنهام به طور رسمی اعلام کرد برایان گیل را در جریان معامله اریک لاملا با سویا، از این باشگاه اسپانیایی به خدمت گرفته است. این بال ۲۰ ساله با امضای قراردادی پنج ساله خود را تا سال ۲۰۲۶ به اسپرز متعهد کرد. برایان گیل که از سال ۲۰۱۲ در عضویت باشگاه سویا بود و در سال ۲۰۱۹ هم به تیم اصلی این باشگاه راه یافت، سابقه بازی کردن قرضی در تیم‌های لگانس و ایبار را هم در کارنامه حرفه‌ای‌اش دارد. او حالا زیرنظر نونو اسپیریتو سانتو فوتبالش را در لیگ برتر انگلیس دنبال خواهد کرد.

در سوی دیگر لاملای ۲۹ ساله با امضای قراردادی سه ساله راهی سویا شد تا فوتبالش را در لالیگا دنبال کند. این هافبک آرژانتینی که سابقه بازی در تیم‌های ریورپلاته و رم را هم دارد، از سال ۲۰۱۳ در عضویت تاتنهام بود و در این مدت ۲۵۵ بازی برای اسپرز انجام داد و ۳۷ گل نیز به ثمر رساند.