نشریه اسپورت کاتالونیا گزارش کرده که قرار است تا یک هفته دیگر کار قرارداد لیونل مسی ستاره این باشگاه نهایی شود بازی‌کنی که در حدود یک ماه پیش قراردادش با بارسلونا پایان یافت و پس از ۲۱ سال حضور در این باشگاه، حالا بازیکن آزاد محسوب می‌شود. نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا حالا خبر می‌دهد که […]

نشریه اسپورت کاتالونیا گزارش کرده که قرار است تا یک هفته دیگر کار قرارداد لیونل مسی ستاره این باشگاه نهایی شود بازی‌کنی که در حدود یک ماه پیش قراردادش با بارسلونا پایان یافت و پس از ۲۱ سال حضور در این باشگاه، حالا بازیکن آزاد محسوب می‌شود.

نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا حالا خبر می‌دهد که مدیران باشگاه بارسلونا در تلاش‌اند تا هفته آینده خبر تمدید قرارداد مسی ۳۴ ساله را به طور رسمی اعلام کنند. بر اساس این گزارش؛ سران این باشگاه امیدوار استند تا در هفته اول ماه آینده میلادی این مأموریت دشوار را به سرانجام برسانند تا برنده ۶ توپ طلا بتواند در جام خوان گامپر و در تقابل با یوونتوس برای آبی‌واناری‌ها به میدان برود.

باشگاه بارسلونا که هر سال پیش از آغاز فصل جدید در جام خوان گامپر که یک دیدار دوستانه به شمار می‌رود در “نیوکمپ” پذیرای تیم‌های مختلف است، امسال در تاریخ ۸ آگوست پذیرای یوونتوس خواهد بود.