برازیل قهرمان دور قبل مسابقات فتبال مردان المپیک با پیروزی مقابل مکزیک در ضیافت پنالتی‌ها، یک قدم دیگر به دفاع از عنوان قهرمانی‌اش در این رقابت‌ها نزدیک شد. در اولین بازی از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های فوتبال مردان المپیک ۲۰۲۰ توکیو، روز (سه‌شنبه) تیم‌های برزیل و مکزیک باهم به رقابت پرداختند که این بازی در […]

 برازیل قهرمان دور قبل مسابقات فتبال مردان المپیک با پیروزی مقابل مکزیک در ضیافت پنالتی‌ها، یک قدم دیگر به دفاع از عنوان قهرمانی‌اش در این رقابت‌ها نزدیک شد.

در اولین بازی از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های فوتبال مردان المپیک ۲۰۲۰ توکیو، روز (سه‌شنبه) تیم‌های برزیل و مکزیک باهم به رقابت پرداختند که این بازی در پایان وقت‌های عادی و اضافه بدون گل خاتمه یافت و به این ترتیب کار به ضربات پنالتی کشیده شد، جایی که نماینده آمریکای جنوبی با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی رسید. در ضربات پنالتی در حالی که برزیلی‌ها ۴ ضربه اول خود را به گل تبدیل کردند، مکزیکی‌ها دو ضربه نخست پنالتی خود را با دو بازی‌کن؛ ادواردو آگیره و یوهان واسکز از دست دادند. برزیل/ برازیل با این پیروزی برای دومین دوره متوالی راهی فینال شد. بازی دوم مرحله نیمه نهایی امروز از ساعت ۳:۳۰ آغاز می‌شود. برزیلی‌ها در المپیک قبلی که خودشان میزبان آن بودند، آلمان را در فینال شکست دادند و قهرمان شدند.