وزارت امور داخله جزییات ابتدایی تلفات حمله موتربمب‌‌گذاری شده بر خانه‌ی بسم‌الله محمدی، سرپرست وزارت دفاع ملی در منطقه‌ی شیرپور از مربوطات ناحیه‌ی دهم شهر کابل را اعلام کرد. میرویس استانکزی، سخن‌گوی وزارت امور داخله، می‌گوید که در این حمله هشت تن به‌شمول یک زن کشته شدند و بیش از بیست تن دیگر به‌شمول یک […]

وزارت امور داخله جزییات ابتدایی تلفات حمله موتربمب‌‌گذاری شده بر خانه‌ی بسم‌الله محمدی، سرپرست وزارت دفاع ملی در منطقه‌ی شیرپور از مربوطات ناحیه‌ی دهم شهر کابل را اعلام کرد.

میرویس استانکزی، سخن‌گوی وزارت امور داخله، می‌گوید که در این حمله هشت تن به‌شمول یک زن کشته شدند و بیش از بیست تن دیگر به‌شمول یک زن زخمی شده‌‌اند. به گفته‌ی وی، همه قربانیان غیرنظامی بوده‌اند. سخن‌گوی وزارت امور داخله به نقل از نیروهای ویژه گفته است که پنج مهاجم در حمله به خانه سرپرست وزارت دفاع ملی و سایر خانه‌های اطراف آن دست داشته‌‌اند. به گفته‌ی او، دو مهاجم در هنگام انفجار کشته شده و سه تن دیگر از سوی قطعات خاص پولیس از پای درآمده‌اند. این حمله با استفاده از یک موتر بمب‌گذاری شده ساعت هشت شب گذشته آغاز شد و تا ساعت ۱۱:۴۳ دقیقه شب ادامه یافت. هنوز فرد و یا گروهی مسوولیت این رویداد را به عهده نگرفته است.