مسئوولان امنیتی ولایت هرات، می‌گویند که وحیداحمد کوهستانی، آمر حوزه دهم پولیس هرات و دو تن از افزادرش در جریان نبرد با جنگ‌جویان طالب به شهادت رسیده است. محمودشاه رسولی، سرپرست آمریت مطبوعات فرماندهی پلیس هرات، می‌گوید که چهارشنبه‌شب ۱۳ اسد جنگ‌جویان طالب بر حوزه‌ی دهم امنیتی پلیس هرات حمله کردند. به گفته‌ی او، حمله‌ی […]

مسئوولان امنیتی ولایت هرات، می‌گویند که وحیداحمد کوهستانی، آمر حوزه دهم پولیس هرات و دو تن از افزادرش در جریان نبرد با جنگ‌جویان طالب به شهادت رسیده است.

محمودشاه رسولی، سرپرست آمریت مطبوعات فرماندهی پلیس هرات، می‌گوید که چهارشنبه‌شب ۱۳ اسد جنگ‌جویان طالب بر حوزه‌ی دهم امنیتی پلیس هرات حمله کردند. به گفته‌ی او، حمله‌ی طالبان، با مقاومت نیروهای پلیس عقب زده شده است. بر بنیاد گفته‌های آقای رسولی در نتیجه حمله گروه طالبان آمر حوزه‌ی دهم امنیتی پولیس هرات با دو تن از افراد دیگرش شهید شده‌اند. این در حالی است که در چند روز گذشته، درگیری‌ها میان نیروهای امنیتی و جنگ‌جویان طالب، در شهر و ولسوالی‌های ولایت هرات ادامه دارد. از سویی هم، به تازگی، ‏نیروهای ویژه‌ی پلیس برای سرکوب طالبان، به هرات رفته اند.