فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا بعد از سپری کردن تعطیلات تابستانی‌اش دوباره به بارسلون برگشته است تا قرارداش را با باشگاه خودش تمدید کند. قرارداد مسی با آبی اناری‌ها به پایان رسید است اما این بازیکن برای ماندن در تیم با سران باشگاه به توافق رسیده و بزودی قراردادش را تمدید می‌کند. روزنامه مارکا اعلام کرده […]

فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا بعد از سپری کردن تعطیلات تابستانی‌اش دوباره به بارسلون برگشته است تا قرارداش را با باشگاه خودش تمدید کند.

قرارداد مسی با آبی اناری‌ها به پایان رسید است اما این بازیکن برای ماندن در تیم با سران باشگاه به توافق رسیده و بزودی قراردادش را تمدید می‌کند. روزنامه مارکا اعلام کرده که مسی مشکلی برای ماندن در آبی اناری‌ها ندارد و به‌زودی خبر تمدید قرارداد او رسما اعلام خواهد شد. در هفته‌های اخیر خبرهای زیادی درباره احتمال حضور مسی در پاری سن‌ژرمن به گوش رسیده است. او بازی‌کن آزاد است و هواداران بارسلونا به هیچ وجه دوست ندارند که چنین ستاره‌ای را از دست دهند و به همین خاطر نگران وضعیت او هستند. مسی باتوجه به قهرمانی که اخیرا در رقابت های کوپا آمریکا به دست آورد از نظر روحی در شرایط خوبی به سر می‌برد.