ستاره آرجنتاین و خرید جدید باشگاه بارسلونا پیش از یک بازی رسمی، خواهان جدایی از آبی‌و اناری‌های کاتالونیا شده است. در حالی که هنوز هواداران بارسلونا از شوک خبر جدایی لیونل مسی از این تیم بیرون نیامده‌اند، خبر بد دیگری به گوش آن‌ها رسید؛ اینکه هم‌وطن و دوست صمیمی مسی، سرخیو آگوئرو می‌خواهد از بارسلونا […]

ستاره آرجنتاین و خرید جدید باشگاه بارسلونا پیش از یک بازی رسمی، خواهان جدایی از آبی‌و اناری‌های کاتالونیا شده است. در حالی که هنوز هواداران بارسلونا از شوک خبر جدایی لیونل مسی از این تیم بیرون نیامده‌اند، خبر بد دیگری به گوش آن‌ها رسید؛ اینکه هم‌وطن و دوست صمیمی مسی، سرخیو آگوئرو می‌خواهد از بارسلونا جدا شود.

بیشتر هواداران بارسلونا آمدن آگوئرو را برای ماندن مسی مفید می‌خواندند. مسی و آگوئرو باهم رابطه صمیمانه‌ای دارند و در اکثر اردو‌های تیم ملی آرژانتین با یکدیگر هم‌اتاق بوده‌اند. از این رو پیوستن آگوئرو به بارسلونا برای هر دو بازی‌کن بسیار خوشحال‌کننده بود، چون فرصت هم‌بازی شدن آن‌ها در رده باشگاهی مساعد می‌کرد. اما انگار قرار نیست رخ دهد. منابع خبری در اسپانیا از جمله، شبکه‌های تلوزیون لاپورتریا و BTV اسپورتس کاتالونیا، گزارش کرده‌اند که آگوئرو از مدیران باشگاه به خاطر ناتوانی در حفظ مسی بسیار خشمگین است، آنقدر که تنها دو ماه پس از پیوستن به این تیم درخواست جدایی کرده و به آن‌ها گفته دلیل قبولی پیشنهاد بازی در بارسلونا؛ فقط برای هم‌بازی شدن با لیومسی بوده است. این ستاره سابق منچستر سیتی انگار به وکلای خود دستور داده که قراردادش را بررسی کنند تا ببینند آیا این امکان وجود دارد که پیش از اولین بازی‌ آن را فسخ کنند یا خیر؟