پرونده مسابقات فوتبال المپیک۲۰۲۰توکیو روز شنبه با برگزاری فینال میان تیم‌های برزیل و اسپانیا بسته شد که این بازی را برزیلی‌ها در وقت‌های اضافه با نتیجه ۲ بر یک به سود خود به پایان رساندند و عنوان قهرمانی را از آن خود کردند. در این بازی که برزیلی‌ها در دقیقه ۳۸ توسط ریچارلیسون یک پنالتی […]

پرونده مسابقات فوتبال المپیک۲۰۲۰توکیو روز شنبه با برگزاری فینال میان تیم‌های برزیل و اسپانیا بسته شد که این بازی را برزیلی‌ها در وقت‌های اضافه با نتیجه ۲ بر یک به سود خود به پایان رساندند و عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.

در این بازی که برزیلی‌ها در دقیقه ۳۸ توسط ریچارلیسون یک پنالتی را به هدر دادند، ماتئوس کونیا در دقیقه ۲+۴۵ گل نخست را برای نماینده آمریکای جنوبی به ثمر رساند. میکل اویارسابال در دقیقه ۶۱ بازی گل تساوی را برای اسپانیایی‌ها زد تا بازی در وقت‌های معمول برابر تمام شود و به وقت‌های اضافه برود جایی که مالکوم دومین گل برزیل را در دقیقه ۱۰۸ زد تا این تیم پیروز شود و از عنوان قهرمانی‌اش در فوتبال مردان المپیک دفاع کند. به این ترتیب کاروان برازیل یک طلای دیگر به کارنامه خود در المپیک ۲۰۲۰ توکیو اضافه کرد.

اسپانیا به مدال نقره رضایت داد و مکزیک هم که روز گذشته ژاپن را شکست داد مدال برنز را کسب کرد.