یکی از اعضای خاندان سلطنتی کشور قطر و مالک باشگاه پاری‌سن‌جرمن، پارک دو پرنس را تنها مقصد لیونل مسی بعد از ترک بارسلونا دانست. با انتشار خبرهایی مبنی بر وارد مذاکره شدن چند باشگاه دیگر با لیونل مسی پس از تماس پاری‌سن‌جرمن با این ستاره آرژانتینی، خلیفه بن حمد آل ثانی امیر سابق قطر و […]

یکی از اعضای خاندان سلطنتی کشور قطر و مالک باشگاه پاری‌سن‌جرمن، پارک دو پرنس را تنها مقصد لیونل مسی بعد از ترک بارسلونا دانست.

با انتشار خبرهایی مبنی بر وارد مذاکره شدن چند باشگاه دیگر با لیونل مسی پس از تماس پاری‌سن‌جرمن با این ستاره آرژانتینی، خلیفه بن حمد آل ثانی امیر سابق قطر و عضو خانواده سلطنتی قطر که مالک باشگاه پاری‌سن‌ژرمن است، این موضوع را تکذیب و تاکیید کرد که مسی فقط و فقط به PSG ملحق می‌شود. خلیفه بن حمد در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشته است: شایعاتی که درباره آغاز مذاکرات میان مسی و چند باشگاه منتشر شده است، صحت ندارد. توافق میان مسی و پاری‌سن‌جرمن صد درصدی است. مسی تا ساعات دیگر وارد پاریس خواهد شد. مسی پس از ۱۶ سال حضور در بارسلونا هفته گذشته به صورت رسمی این تیم را به دلیل ناتوانی باشگاه در پرداخت حقوقش ترک کرد.