کابینه‌ی گروه طالبان فیصله کرده است که کمک‌های بشردوستانه به ولایت پنجشیر فرستاده و محدودیت بر فعالیت شبکه‌های مخابراتی در این ولایت برطرف شود. این فیصله در نشست روز گذشته 〈چهارشنبه ۲۴ سنبله〉 کابینه‌ی طالبان که به ریاست محمدحسن آخوند، رییس الوزاری این گروه برگزار شده بود، اتخاذ شده است. در این نشست هدایت لازم […]

کابینه‌ی گروه طالبان فیصله کرده است که کمک‌های بشردوستانه به ولایت پنجشیر فرستاده و محدودیت بر فعالیت شبکه‌های مخابراتی در این ولایت برطرف شود.

این فیصله در نشست روز گذشته 〈چهارشنبه ۲۴ سنبله〉 کابینه‌ی طالبان که به ریاست محمدحسن آخوند، رییس الوزاری این گروه برگزار شده بود، اتخاذ شده است. در این نشست هدایت لازم در خصوص اعزام خبرنگاران به پنجشیر هم صادر شده است. کابینه‌ی‌ طالبان درحالی به ارسال کمک‌های بشردوستانه به پنجشیر فیصله کرده‌ است که به‌دنبال سقوط کابل و تشکیل جبهه‌ی‌ مقاومت ملی به رهبری احمدمسعود، این جبهه مدعی شده بود که طالبان تمامی راه‌های منتهی به پنجشیر را به ‌روی کمک‌های بشردوستانه بسته‌اند. هم‌چنان این گروه در پنجشیر شبکه‌های مخابراتی را غیرفعال و برق را هم قطع کرده بود.