وزارت دفاع امریکا روزجمعه 〈۲۶ سنبله〉 تایید کرده است که در آخرین حمله طیاره بدون سرنشین نیروهای امریکایی در کابل که به تاریخ ۲۹ اگست انجام شد، ۱۰ غیرنظامی به‌شمول ۷ کودک کشته شده‌اند. وزیر دفاع امریکا می‌گوید که حمله‌ی طیاره بدون سرنشین بر موتری در حومه‌ی میدان هوایی کابل، اشتباه بوده و سبب کشته‌شدن […]

وزارت دفاع امریکا روزجمعه 〈۲۶ سنبله〉 تایید کرده است که در آخرین حمله طیاره بدون سرنشین نیروهای امریکایی در کابل که به تاریخ ۲۹ اگست انجام شد، ۱۰ غیرنظامی به‌شمول ۷ کودک کشته شده‌اند.

وزیر دفاع امریکا می‌گوید که حمله‌ی طیاره بدون سرنشین بر موتری در حومه‌ی میدان هوایی کابل، اشتباه بوده و سبب کشته‌شدن ۱۰ غیرنظامی به‌شمول هفت کودک، شده‌است. درهمین حال، جنرال کنت مکنزی، فرمانده فرماندهی مرکزی ارتش امریکا می‌‌گوید او مسوول کشته‌شدن این غیر‌نظامیان است و تمامی مسوولیت این رویداد را بر عهده می‌گیرد. وی این حمله را یک اشتباه غم‌انگیز خوانده و گفته است که این موتر بعد از آن هدف قرار گرفت که آنان از آن احساس تهدید واقعی کردند. جنرال مکنزی گفت که امریکا به دادن غرامت به خانواده قربانیان این رویداد فکر می‌کند.