درپی وقوع چهار انفجار در ولایت ننگرهار و کابل دو تن کشته شدند و بیش از ۲۰ تن دیگر زخم برداشته‌اند. منابعی در ولایت ننگرهار می‌گویند که در نتیجه سه انفجار پی‌هم در موتر رنجر طالبان، دو تن کشته شدند و ۱۹ تن دیگر زخمی شده‌‌اند. این انفجارها در مربوطات حوزه پنجم رخ داده است […]

درپی وقوع چهار انفجار در ولایت ننگرهار و کابل دو تن کشته شدند و بیش از ۲۰ تن دیگر زخم برداشته‌اند. منابعی در ولایت ننگرهار می‌گویند که در نتیجه سه انفجار پی‌هم در موتر رنجر طالبان، دو تن کشته شدند و ۱۹ تن دیگر زخمی شده‌‌اند.

این انفجارها در مربوطات حوزه پنجم رخ داده است و در میان قربانیان، زنان و کودکان نیز شامل‌اند. در همین حال، داکتران در شفاخانه حوزه‌ای ننگرهار می‌گویند که از محل حادثه ۲۱ زخمی به شفاخانه آورده شده بودند که دو تن آنان در اثر جراحات عمیق جان باختند. با این حال، یک منبع دیگر می‌گوید که در میان زخمیان دانش‌آموزارن مکتب نیز حضور دارند. درهمین حال، درپی انفجار ماین مقناطیسی در مربوطات حوزه‌ سیزدهم امنیتی شهر کابل دو تن به‌گونه‎ی‌ سطحی زخمی شده‌اند. مسوولیت این انفجارها را فرد و یا گروهی بر‌عهده نگرفته است.