مسوولان محلی ولایت ننگرهار اعلام کرده‌اند که یک موتر حامل طالبان هدف انفجار یک ماین جاسازی شده قرار گرفته است. مسوولان محلی می‌گویند که در این انفجار هشت تن به‌شمول اعضای طالبان کشته و زخمی شده‌اند. این انفجار بامداد امروز〈 شنبه، ۳ میزان〉 در منطقه‌ی سراج العمارت از مربوطات ناحیه اول شهر جلال‌آباد رخ داده […]

مسوولان محلی ولایت ننگرهار اعلام کرده‌اند که یک موتر حامل طالبان هدف انفجار یک ماین جاسازی شده قرار گرفته است. مسوولان محلی می‌گویند که در این انفجار هشت تن به‌شمول اعضای طالبان کشته و زخمی شده‌اند.

این انفجار بامداد امروز〈 شنبه، ۳ میزان〉 در منطقه‌ی سراج العمارت از مربوطات ناحیه اول شهر جلال‌آباد رخ داده است. برخی از رسانه‌ها به نقل از شماری از شاهدان در محل نگاشته‌اند که این ماین در یک گلدان جاسازی شده بود و هنگام عبور یک کاروان نظامی طالبان از نزدیکی آن انفجار کرد. مولوی عطاالرحمان فاتح، سرپرست ریاست صحت عامه ننگرهار به رسانه‌های گفته است که این افراد توسط مردان مسلح ناشناس کشته شده‌اند. آقای فاتح افزود که اجساد این افراد از شهر جلال‌آباد و دو ولسوالی ننگرهار به شفاخانه دولتی این ولایت منتقل شده و بررسی‌ها در این باره جریان دارد. تاکنون مسوولیت این رویداد را هیچ فرد یا گروهی بر عهده نگرفته است.