ذبیح‌الله مجاهد سخن‌گوی امارت اسلامی افغانستان و معین وزارت اطلاعات و فرهنگ می‌گوید که یک مرکز گروه داعش در کابل به‌گونه‌ی کامل از بین رفته است. آقای مجاهد صبح روز〈دوشنبه، ۱۲ میزان〉 در تویترش نوشته که شب گذشته 〈یک‌شنبه، ۱۱ میزان〉 درمربوطات حوزه ۱۷ شهر کابل قطعه‌ی خاص امارت اسلامی بر یک لانه‌ی فتنه گروهای […]

ذبیح‌الله مجاهد سخن‌گوی امارت اسلامی افغانستان و معین وزارت اطلاعات و فرهنگ می‌گوید که یک مرکز گروه داعش در کابل به‌گونه‌ی کامل از بین رفته است.

آقای مجاهد صبح روز〈دوشنبه، ۱۲ میزان〉 در تویترش نوشته که شب گذشته 〈یک‌شنبه، ۱۱ میزان〉 درمربوطات حوزه ۱۷ شهر کابل قطعه‌ی خاص امارت اسلامی بر یک لانه‌ی فتنه گروهای داعشی عملیات انجام دادند. به‌ گفته‌ی او، در نتیجه‌ی این عملیات مرکز داعش به‌گونه‌ی کامل تخریب و چندین جنگجوی این گروه کشته ‌شدند. وی درباره این‌که چند عضو گروه تروریستی داعش در این عملیات کشته ‌شده‌اند، جزییات نداده است. این عملیات در حالی انجام شده که عصر روز 〈یک‌شنبه، ۱۱ میزان〉 انفجار در نزدیکی مسجد عیدگاه کابل که ظاهرآ هدف آن مراسم فاتحه‌خوانی مادر ذبیح‌الله مجاهد بوده صورت گرفت. در نتیجه‌ی این انفجار ۸ تن کشته‌ شدند و ۲۰ تن دیگر زخمی شده‌اند. ذبیح‌الله مجاهد،‌ لحظاتی پس از وقوع این انفجار در یک پیام تویتری نوشت که این انفجار بر یک تجمع غیرنظامیان صورت گرفته و تلفاتی را نیز به بار آورده است.