طالبان اعلام کرده است که در یک عملیات کشفی نیروهای قطعه‌ی خاص ۱۱ عضو گروه تروریستی داعش از مربوطات حوزه پنجم امنیتی شهر کابل بازداشت شده‌اند. بلال کریمی از سخن‌گویان امارت اسلامی در صفحه تویترش نگاشته است که این افراد طی عملیاتی در چهاردهی بزنس سنتر، کوچه باغ داوود از مربوطات حوزه پنجم امنیتی بازداشت […]

طالبان اعلام کرده است که در یک عملیات کشفی نیروهای قطعه‌ی خاص ۱۱ عضو گروه تروریستی داعش از مربوطات حوزه پنجم امنیتی شهر کابل بازداشت شده‌اند.

بلال کریمی از سخن‌گویان امارت اسلامی در صفحه تویترش نگاشته است که این افراد طی عملیاتی در چهاردهی بزنس سنتر، کوچه باغ داوود از مربوطات حوزه پنجم امنیتی بازداشت شدند. این درحالیست که طالبان روز گذشته 〈دوشنبه ۱۲ میزان〉 نیز از تخریب یک مرکز داعش در حوزه هفدهم شهر کابل خبر داده بود. ذبیح‌الله مجاهد سخن‌گوی امارت اسلامی گفته بود که 〈یک‌شنبه شب، ۱۱ میزان〉 در مربوطات حوزه هفدهم شهر کابل قطعه خاص امارت اسلامی بر یک گروه داعش عملیات انجام دادند که به‌ گفته‌ی وی در نتیجه‌ی این عملیات مرکز داعش به‌گونه‌ی کامل تخریب و تمام جنگجویان این گروه که در این مرکز بودند، کشته ‌شدند.