صلاح‌الدین ربانی رییس جمعیت اسلامی افغانستان در پیامی به‌مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت محمد صلی‌الله علیه وسلم این روز را به تمام مسلمانان تبریک گفته است. رییس جمعیت اسلامی در این پیام با تاکید بر این‌که حضرت محمد صلی‌الله علیه وسلم سر چشمه رحمت، کانون عالی‌ترین صفات انسانی، و گنجینه راست‌گویی و درست‌کاری است، […]

صلاح‌الدین ربانی رییس جمعیت اسلامی افغانستان در پیامی به‌مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت محمد صلی‌الله علیه وسلم این روز را به تمام مسلمانان تبریک گفته است.

رییس جمعیت اسلامی در این پیام با تاکید بر این‌که حضرت محمد صلی‌الله علیه وسلم سر چشمه رحمت، کانون عالی‌ترین صفات انسانی، و گنجینه راست‌گویی و درست‌کاری است، گفته است‌که او از جانب پروردگار برای ترویج یکتاپرستی و رهایی انسان از بندگی غیرالله، نابودی جهل، برچیدن بساط ظلم و تأمین عدالت و گسترش فضایل در جامعه‌ی انسانی، مأموریت یافت. آقای ربانی در این پیام گفته در شرایطی که جهان به‌ویژه جهان اسلام، به محل ناامنی برای زندگی بدل شده، بیشتر از هر زمان دیگری به بازخوانی و تعمق در فهم دقیق پیام والای الهی او نیاز است، زیرا فهم دقیق جوهر پیام الهی او و شناخت سیرت عملی‌اش، زندگی فردی و جمعی ما را پر از فضایل ساخته و دنیا را به محل امنی برای زندگی پر سعادت بشری خواهد ساخت.