نماینده‌های ویژه‌ی امریکا و روسیه برای افغانستان روز 〈دوشنبه، ۲۴ عقرب〉 در مسکو با هم دیدار کردند تا در مورد موقف‌های واشنگتن و مسکو در قبال افغانستان، گفت‌وگو کنند. ضمیر کابلوف، نماینده‌ی ویژه‌ی ولادیمیر پوتین رییس‌جمهور روسیه برای افغانستان پس از دیدار با تام‌وست، نماینده‌ی ویژه‌ی امریکا در امور صلح افغانستان به خبرگزاری ریانووستی گفته […]

نماینده‌های ویژه‌ی امریکا و روسیه برای افغانستان روز 〈دوشنبه، ۲۴ عقرب〉 در مسکو با هم دیدار کردند تا در مورد موقف‌های واشنگتن و مسکو در قبال افغانستان، گفت‌وگو کنند.

ضمیر کابلوف، نماینده‌ی ویژه‌ی ولادیمیر پوتین رییس‌جمهور روسیه برای افغانستان پس از دیدار با تام‌وست، نماینده‌ی ویژه‌ی امریکا در امور صلح افغانستان به خبرگزاری ریانووستی گفته است که او با آقای وست در مسکو دیدار کرد تا در مورد همه مسایل مربوط به افغانستان گفت‌وگو کند. ضمیر کابلوف هم‌چنان گفته است گرچه طالبان تلاش می‌کنند که به تعهدات ‌شان عمل کنند، اما تلاش آن‌ها بسیار کند است.

درهمین حال، تام وست، نماینده‌ی ویژه‌ی امریکا برای صلح افغانستان، با نشر تویتی گفته است که با ضمیر کابلوف در مورد وضعیت افغانستان در مسکو دیدار کرده است. نماینده‌ی ویژه‌ی امریکا برای صلح افغانستان هم‌چنان با ونیدکتوف، معاون دبیر شواری امنیت روسیه، نیز صحبت کرده است. در این دیدارها روی منافع مشترک دو کشور در افغانستان و نیاز طالبان به اجرای تعهدات‌شان به جامعه بین‌‌المللی گفت‌وگو شده است.