کامران ابراهیمی، خبرنگار پیشین تلویزیون نور و ویراستار فصلنامه شورا، در دبیرخانه مجلس نمایندگان، در پی واژگون شدن موتر حاملش در فراه، جان باخته است. این رویداد روز سه ‌شنبه، هفته‌ی روان در نتیجه‌ی واژگون شدن یک‌عراده موتر نوع ۴۰۴ در ولایت فراه رخ داد که در نتیجه آن، کامران ابراهیمی جان باخت است و […]

کامران ابراهیمی، خبرنگار پیشین تلویزیون نور و ویراستار فصلنامه شورا، در دبیرخانه مجلس نمایندگان، در پی واژگون شدن موتر حاملش در فراه، جان باخته است.

این رویداد روز سه ‌شنبه، هفته‌ی روان در نتیجه‌ی واژگون شدن یک‌عراده موتر نوع ۴۰۴ در ولایت فراه رخ داد که در نتیجه آن، کامران ابراهیمی جان باخت است و ۴۵ تن دیگر سرنشینان این موتر زخمی شدند. بستگان کامران ابراهیمی می گویند که او پس از سقوط حکومت پیشین بی‌کار شده بود و با گرفتن پول قرض از دوستانش به هرات می‌رفت تا از هرات به کابل مال انتقال بدهد تا تجارت کوچک آغاز کند.

این رویداد در حالی اتفاق می ‌افتد که روند تخلیه خبرنگاران از سوی نهادهای بین‌المللی و حامی رسانه‌ها ادامه دارد. پیش‌تر امریکا و برخی دیگر از کشورها تایید کرده بودند که به‌جای خبرنگارانی که در خطر هستند یا کارشان را از دست داده‌اند، شمار زیادی از افراد غیرواجد شرایط به خارج از کشور منتقل شده‌اند.

کامران ابراهیمی در سال ۱۳۶۶ هجری خورشیدی در کابل زاده شد. مکتب را در لیسه‌ی ابوذر غفاری خواند و پس از آن در سال ۱۳۸۴ هجری خورشیدی وارد دانشگاه شد. ابراهیمی در سال ۱۳۸۸ خورشیدی از دانشگاه فارغ و وارد عرصه رسانه‌ای کشور شده بود.