اداره‌ی غذا و کشاورزی ملل متحد خواستار کمک فوری ۱۱۵ میلیون دالری شد که بتواند با استفاده از آن، نیاز کشاورزان و خانواده‌های ‌شان را برای کشت در زمستان پیش‌رو و بهار سال آینده رفع کند. این نهاد روز 〈جمعه، ۲۸ عقرب〉 با نشر اعلامیه‌ای گفته است که در صورت دست‌رسی به این بسته‌ی کمکی، […]

اداره‌ی غذا و کشاورزی ملل متحد خواستار کمک فوری ۱۱۵ میلیون دالری شد که بتواند با استفاده از آن، نیاز کشاورزان و خانواده‌های ‌شان را برای کشت در زمستان پیش‌رو و بهار سال آینده رفع کند.

این نهاد روز 〈جمعه، ۲۸ عقرب〉 با نشر اعلامیه‌ای گفته است که در صورت دست‌رسی به این بسته‌ی کمکی، یک پنجم آن به گونه‌ی مستقیم در اختیار زنانی قرار می‌گیرد که مصروف کشاورزی هستند. به باور مسوولان اداره غذا و کشاورزی ملل متحد، بسته‌ی کمکی ۱۵۷ دالری برای کشت گندم، می‌تواند یک خانواده‌ی افغانستان را کمک کند تا غلات مورد نیاز یک سال‌ شان را به‌دست آورد. براساس معلومات این نهاد، هم اکنون سالانه ۱۰۸۰ دالر لازم است تا یک خانواده‌ی متوسط بتواند حداقل نیازهای غذایی‌اش را در افغانستان تأمین کند. این نهاد هم اکنون بسته‌ها برای کشت گندم را در فصل زمستان برای کشاورزان ۳۱ ولایت توزیع می‌کند.