آخرخط: تحریم رهبر شاخه خراسان داعش از سوی امریکا روسیه می‌گوید وضعیت افغانستان به گونه‌ای است که هیچ نشانه‌ای خوشی در آن دیده نمی‌شود، اسلام‌آباد و بیجینگ از سیاست امریکا در برابر امارت اسلامی انتقاد کرده است. امریکا رهبر گروه داعش شاخه خراسان را شامل فهرست تروریستان بین‌المللی خود قرار داد. وزیر خارجه چین می‌گوید […]

آخرخط: تحریم رهبر شاخه خراسان داعش از سوی امریکا

روسیه می‌گوید وضعیت افغانستان به گونه‌ای است که هیچ نشانه‌ای خوشی در آن دیده نمی‌شود، اسلام‌آباد و بیجینگ از سیاست امریکا در برابر امارت اسلامی انتقاد کرده است.
امریکا رهبر گروه داعش شاخه خراسان را شامل فهرست تروریستان بین‌المللی خود قرار داد.
وزیر خارجه چین می‌گوید مردم افغانستان با وضعیت بد اقتصادی روبرو هستند و مسدودسازی دارای‌های این کشور و تحریم های یکجانبه امریکا، مجازات دسته‌جمعی مردم افغانستان است.
در همین حال عمران خان نخست وزیر پاکستان در دیدار با اعضای کانگرس امریکا گفته برای جلوگیری از بحران انسانی در افغانستان به کمک مالی نیاز فوری وجود دارد.
او گفته واشنگتن و اسلام آباد باید تعامل عمیق شان را برای ارتقای صلح، ثبات و توسعه اقتصادی تقویت کنند.
به تازه گی وزارت خارجه این کشور اعلام کرده که رهبر و دو عضو رهبری گروه داعش شاخه خراسان را شامل فهرست تروریستان بین‌المللی خود قرار داده و گفته ایالات متحده از تمامی ابزارهای دست داشته‌ی خود برای هدف قرار دادن تروریستانی که دست به کشتار غیرنظامیان می‌زنند، استفاده خواهد کرد.
مهمانان
دکتر نصیراحمد حیدرزی، آگاه روابط بین‌الملل
محمد عمر نهضت، رییس حزب آما
نادر احمدزی، رییس سازمان تحقیقاتی سی او ای
شمس امانی، گرداننده