سرپرست اداره‌‌ی مرکزی پاسپورت می‌گوید که روند توزیع گذرنامه در چهارده ولایت دیگر سر از روز 〈دوشنبه، ۱۴ قوس〉 آغاز می‌شود. رییس عمومی پاسپورت می‌گوید که هنوزهم مشکلات فنی در روند توزیع گذرنامه در مرکز حل نشده است. وی می‌گوید که تلاش‌ها برای حل این مشکل جریان دارد. به گفته‌ی وی، هنوزهم مشکل فنی در […]

سرپرست اداره‌‌ی مرکزی پاسپورت می‌گوید که روند توزیع گذرنامه در چهارده ولایت دیگر سر از روز 〈دوشنبه، ۱۴ قوس〉 آغاز می‌شود. رییس عمومی پاسپورت می‌گوید که هنوزهم مشکلات فنی در روند توزیع گذرنامه در مرکز حل نشده است.

وی می‌گوید که تلاش‌ها برای حل این مشکل جریان دارد. به گفته‌ی وی، هنوزهم مشکل فنی در ریاست پاسپورت کابل پاپرجاست و تلاش می‌‌کنند تا در روزهای آینده این مشکلات را حل کنند.

عالم‌ گل حقانی، سرپرست اداره‌‌ مرکزی پاسپورت در نشست خبری در کابل  می‌گوید که روند توزیع گذرنامه روز دوشنبه در ولایت‌های فراه، نیمروز، بادغیس، پکتیکا، لغمان، کنر، تخار، زابل، ارزگان، جوزجان، بغلان، بامیان، پنجشیر و سمنگان آغاز می‌‌شود.

وی از مردم خواست که با سندهای جعلی برای دریافت پاسپورت اقدام نکنند و به کمیشن‌کاران نیز پول ندهند. وی هم‌چنان ازباشندگان ولایت‌ها نیز خواست که برای دریافت گذرنامه به کابل مراجعه نکنند و گذرنامه را از ولایت‌های خود بگیرند.

پیش از این ریاست عمومی پاسپورت اعلام کرده بود که در آینده‌‌ی نزدیک ظرفیت صدورگذرنامه را به ۱۰ هزار جلد در روز افزایش می‌دهند.