پایگاه خبری معا فلسطین اعلام کرده است که یک جوان فلسطینی در حمله‌ی نظامیان اسراییل بر شهر نابلس واقع در شمال غربی کرانه باختری به ضرب گلوله آنان به شهادت رسیده است. این پایگاه خبری می‌گوید که نظامیان اسریئیل یک‌شنبه شب به کمپ العین و بخش قدیمی شهر نابلس یورش بردند و با جوانان فلسطینی […]

پایگاه خبری معا فلسطین اعلام کرده است که یک جوان فلسطینی در حمله‌ی نظامیان اسراییل بر شهر نابلس واقع در شمال غربی کرانه باختری به ضرب گلوله آنان به شهادت رسیده است.

این پایگاه خبری می‌گوید که نظامیان اسریئیل یک‌شنبه شب به کمپ العین و بخش قدیمی شهر نابلس یورش بردند و با جوانان فلسطینی درگیر شدند. بر اساس این گزارش، در جریان یورش نظامیان به بخش قدیمی شهر نابلس یک جوان فلسطینی از ناحیه سر هدف گلوله نظامیان قرار گرفت و به شهادت رسید. بر بنیاد گزارش‌ها در شهر بیت لحم نیز درگیری میان نظامیان رژیم اسراییل و جوانان فلسطینی رخ داده است و نظامیان رژیم اسراییل برای پراکنده کردن مردم از گاز اشک‌آور استفاده کرده ‌اند. دو روز پیش نیز یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان رژیم اسراییل در جنوب نابلس واقع در کرانه باختری به شهادت رسید و ۶۸ تن دیگر نیز زخمی شدند. درگیری میان نظامیان رژیم اسراییل با جوانان فلسطینی در هفته‌های اخیر افزایش یافته است.