گسترش سریع اومیکرون نوع جدید جهش‌یافته ویروس کرونا در سراسر جهان سبب شده تا حکومت‌های اروپایی محدودیت‌های تازه‌ وضع کنند. مقام‌های امریکا هم در مورد افزایش چشم‌گیر بستری شدن افراد به اثر ابتلا به اومیکرون هشدار داده‌اند. مقام‌های جرمنی و فرانسه گفته‌اند که قرار است اومیکرون سبب آغاز موج نیرومند پنجم همه‌گیری شود. مقام‌های فرانسه […]

گسترش سریع اومیکرون نوع جدید جهش‌یافته ویروس کرونا در سراسر جهان سبب شده تا حکومت‌های اروپایی محدودیت‌های تازه‌ وضع کنند.

مقام‌های امریکا هم در مورد افزایش چشم‌گیر بستری شدن افراد به اثر ابتلا به اومیکرون هشدار داده‌اند. مقام‌های جرمنی و فرانسه گفته‌اند که قرار است اومیکرون سبب آغاز موج نیرومند پنجم همه‌گیری شود. مقام‌های فرانسه از مردم خواسته‌اند که خود را واکسین و شمار افراد در نشست‌‌های خانوادگی در جریان جشن کریسمس را محدود کنند. دنمارک تیاترها، سالون‌های کنسرت، پارک‌های تفریحی و موزیم‌‌ها را خواهد بست. حکومت آیرلند در مورد محدودیت‌ها به‌شمول بستن زودتر میخانه‌ها و رستوانت‌ها غور خواهد کرد. در این حال، متخصصان صحی به‌حکومت هالند سفارش کرده‌اند که محدودیت شدید وضع کند.

این در حالی‌است که مردم به‌مناسبت جشن کریسمس و سال نو میلادی تعطیلات را آغاز می‌کنند.