انتونی فاوچی مشاور ارشد صحی قصر سفید هشدار داده است که نوع جدید کووید ۱۹یا اومیکرون موجب افزایش این بیماری در سراسر جهان می‌شود. وی افزوده است که اومیکرون موجب ایجاد محددویت و نگرانی‌ها در مورد ظرفیت شفاخانه‌ها در سراسر جهان خواهد شد. وی هم‌چنان تاکید کرده است که  شفاخانه‌‌ها در یک یا دو هفته‌ی […]

انتونی فاوچی مشاور ارشد صحی قصر سفید هشدار داده است که نوع جدید کووید ۱۹یا اومیکرون موجب افزایش این بیماری در سراسر جهان می‌شود.

وی افزوده است که اومیکرون موجب ایجاد محددویت و نگرانی‌ها در مورد ظرفیت شفاخانه‌ها در سراسر جهان خواهد شد. وی هم‌چنان تاکید کرده است که  شفاخانه‌‌ها در یک یا دو هفته‌ی آینده با مشکلات مواجه خواهند شد،‌ خصوصه در کشورهایی که واکسین کرونا در سطح پایین تطبیق شده است. وی از شهروندان امریکا که تا حال واکسین نشده اند، خواسته تا واکسین کنند. از سویی‌هم، الیزابت وارن و کوری بوکر دو سناتور دموکرات آمریکایی به رغم دریافت واکسین کرونا، به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شدند. هم‌چنان داگلاس اریکسون سناتور جمهوریخواه ۵۲ ساله‌ی ایالت واشنگتن، که از مخالفان واکسین کرونا بود، بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ درگذشته است. این در حالی‌است که قرار است جوبایدن رییس‌جمهور امریکا روز سه شنبه در مورد تحولات همه‌گیری کرونا سخن‌رانی کند تا مردم این کشور را به تطبیق واکسین ترغیب کند.