جوبایدن،‌ رییس‌جمهور امریکا،‌ روز〈دوشنبه، ۶ جدی〉 پیش‌نویس بودجه‌ی دفاعی امریکا را توشیح کرد. رییس‌جمهور امریکا، در حالی لایحه‌ی بودجه‌ی دفاعی امریکا را توشیح کرده که تنش میان واشنگتن، مسکو و بیجینگ روبه افزایش است. این لایحه که حال به قانون مبدل شده است،‌ به حکومت امریکا اجازه می‌دهد تا ۲٫ ۷۶۸ میلیارد دالر را در […]

جوبایدن،‌ رییس‌جمهور امریکا،‌ روز〈دوشنبه، ۶ جدی〉 پیش‌نویس بودجه‌ی دفاعی امریکا را توشیح کرد. رییس‌جمهور امریکا، در حالی لایحه‌ی بودجه‌ی دفاعی امریکا را توشیح کرده که تنش میان واشنگتن، مسکو و بیجینگ روبه افزایش است.

این لایحه که حال به قانون مبدل شده است،‌ به حکومت امریکا اجازه می‌دهد تا ۲٫ ۷۶۸ میلیارد دالر را در بخش نظامی مصرف کند که شامل ۲٫۷  درصد افزایش معاشات نظامیان در سال ۲۰۲۲ می‌شود.لایحه‌ی این قانون اجازه می‌دهد تا مصارف نظامی امریکا پنج در صد افزایش یابد،‌ مصارف اضافی که صرف هزینه‌ی اصلاحات سیستم قضایی نظامی امریکا و واکسین کووید- ۱۹ برای سربازان امریکا خواهد شد. آقای بایدن با نشر اعلامیه‌ای گفته است که این قانون مزایای حیاتی را فراهم می‌‌کند و دست‌رسی به عدالت را برای پرسونل نظامی و خانواده‌‌های ‌شان افزایش می‌دهد و در برگیرنده‌ی حمایت‌های مهم برای دفاع ملی امریکا می‌شود.