در پایان سومین روز از دور هشتم مذاکرات ویانا برای احیایی برجام، نمایندگان بریتانیا، فرانسه، آلمان، روسیه، چین، اتحادیه اروپا، و امریکا نشست مشترک را برگزار کردند. میخاییل اولیانوف نماینده دایم روسیه در ویانا در توییتر خود نگاشته که مذاکره‌‌کنندگان کشورهای عضو برجام به جز ایران با یک‌دیگر دیدار و درخصوص مذاکرات ویانا گفت‌وگو کردند. […]

در پایان سومین روز از دور هشتم مذاکرات ویانا برای احیایی برجام، نمایندگان بریتانیا، فرانسه، آلمان، روسیه، چین، اتحادیه اروپا، و امریکا نشست مشترک را برگزار کردند.

میخاییل اولیانوف نماینده دایم روسیه در ویانا در توییتر خود نگاشته که مذاکره‌‌کنندگان کشورهای عضو برجام به جز ایران با یک‌دیگر دیدار و درخصوص مذاکرات ویانا گفت‌وگو کردند. همچنان مذاکره‌کنندگان فرانسه، بریتانیا و آلمان در اعلامیه مشترک گفتند که مذاکرات عاجل است و آنان به‌‌گونه‌ی واضح به یک مرحله نزدیک می‌شوند که افزایش فعالیت‌های اتومی ایران توافقنامه اتومی مسما به برجام را کاملا از بین خواهد برد.

از سویی هم، در تازه‌ترین مورد سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان ادعا کرده که این کشور عدم هم‌کاری ایران با جامعه جهانی در خصوص برنامه هسته‌ای و توسعه برنامه‌ موشک‌‌های بالستیک را دنبال می‌کنید. این در حالی‌است هم‌زمان با تشدید رایزنی‌های بر سر مذاکرات احیای برجام، کاخ سفید از گفت‌وگوی تلفنی رییسان جمهور امریکا و روسیه خبر داده است. یک مقام آمریکایی گفته که رهبران دو کشور در مذاکرات هسته‌‌ای با ایران هم گفت‌وگو خواهند کرد.