در ادامه‌ی حملات هوایی ائتلاف تحت رهبری عربستان سعودی به مناطق مسکونی و تأسیسات زیربنایی در سراسر یمن، صبح امروز〈یک‌شنبه، ۱۹ جدی〉 پایه‌های مخابراتی دو شهر صعده و عمران هدف بم‌باران قرار گرفت. هنوز درباره‌ی تلفات جانی احتمالی ناشی از این تجاوزات هوایی گزارشی در دست نیست. عربستان سعودی از ۶ حمل سال نود و […]

در ادامه‌ی حملات هوایی ائتلاف تحت رهبری عربستان سعودی به مناطق مسکونی و تأسیسات زیربنایی در سراسر یمن، صبح امروز〈یک‌شنبه، ۱۹ جدی〉 پایه‌های مخابراتی دو شهر صعده و عمران هدف بم‌باران قرار گرفت.

هنوز درباره‌ی تلفات جانی احتمالی ناشی از این تجاوزات هوایی گزارشی در دست نیست. عربستان سعودی از ۶ حمل سال نود و چهار در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده‌ای را علیه یمن – فقیرترین کشور عربی آغاز کرد تا به بهانه‌ی بازگرداندن رییس‌جمهور فراری این کشور به قدرت، به اهداف و زیادی خواهی‌های سیاسی خود جامه‌ی عمل بپوشاند. نهادهای وابسته به سازمان ملل متحد از جمله بهداشت جهانی و یونیسف بارها هشدار داده‌اند که بر اثر ادامه‌ی حملات متجاوزان به یمن، مردم این کشور با قحطی و بروز یک فاجعه‌ی انسانی که در قرن گذشته بی‌سابقه است، روبه‌رو هستند.