وزارت زاعت و آبیاری و مالداری امارت اسلامی روز 〈سه‌شنبه، ۲۱ جدی〉 روند انتقال گندم و توزیع آن در مقابل کار را توسط وسایط وزارت دفاع در کابل آغاز کرد. فضلباری فضلی معین وزارت زراعت و مالداری، می‌گوید که روند توزیع گندم در مقابل کار در کابل ۹۷ درصد تطبیق شده است. وی افزوده است […]

وزارت زاعت و آبیاری و مالداری امارت اسلامی روز 〈سه‌شنبه، ۲۱ جدی〉 روند انتقال گندم و توزیع آن در مقابل کار را توسط وسایط وزارت دفاع در کابل آغاز کرد.

فضلباری فضلی معین وزارت زراعت و مالداری، می‌گوید که روند توزیع گندم در مقابل کار در کابل ۹۷ درصد تطبیق شده است. وی افزوده است که اکنون روند انتقال گندم توسط وسایط وزارت دفاع به ۳۱ ولایت آغاز شده است. هم‌چنان خیال محمد رییس سیلوی مرکزی از آغاز تولیدات سیلومرکزی در کابل خبر داده و از امارت اسلامی خواست که زمینه‌ی قرار دادها را مساعد سازد. در همین حال، پاکستان نیز در همین مکان کمک‌های خود را به وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان امارات اسلامی در کابل تحویل داد. محمد ارسلاح خروتی معین وزارت امور مهاجرین می‌گوید که کشورهای جهان نباید کمک‌های بشری را با سیاست ارتباط دهد. وی هم‌چنان افزوده است که توزیع کمک‌های پاکستان تا چند روز دیگر آغاز خواهد شد. وی تاکید کرده است که این کمک‌های برای مردم افغانستان بسنده نیست و کشورهای دیگر باید در این زمینه با افغانستان هم‌کاری کنند. در حالی روند انتقال گندم در کشور صورت می‌گیرد که بارها جامعه‌ی بین‌الملل از وضعیت بد بشری در کشور ابراز نگرانی کرده و هشدار داده‌اند که اگر جهان با مردم افغانستان هم‌کاری نکند، فاجعه‌ی انسانی رخ خواهد داد.