نهضت اسلامی افغانستان به‌مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، طی دو همایشی جداگانه درکابل که ویژه‌ی زنان و کودکان بود، از این روز بزرگداشت کرد. در این همایشی شماری از دانش‌جویان، استادان دانشگاه و فرهنگیان شرکت کرده بودند. شماری از شرکت کنندگان این همایش نقش انقلاب ایران را در آگاهی بخشیدن به مسلمانان و آشکار […]

نهضت اسلامی افغانستان به‌مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، طی دو همایشی جداگانه درکابل که ویژه‌ی زنان و کودکان بود، از این روز بزرگداشت کرد.

در این همایشی شماری از دانش‌جویان، استادان دانشگاه و فرهنگیان شرکت کرده بودند. شماری از شرکت کنندگان این همایش نقش انقلاب ایران را در آگاهی بخشیدن به مسلمانان و آشکار ساختن چهره دشمنان اسلام و به خصوص در بالا بردن سطح بینش و دانش قشر جوان موثر خواندند. شماری از زنان شرکت کنندگان در این نشیت با خوانش اشعار از شاعران معاصر، بر بهبود روابط فرهنگی میان ایران و افغانستان نیز تاکید کردند. این در حالی‌است که رهبری نهضت اسلامی افغانستان طی بیانیه‌ای پیروزی انقلاب اسلامی ایران را عصر تازه‌‌ای در تاریخ ایران و تاریخ جهان اسلام عنوان کرده است.