ملا محمد یعقوب، سرپرست وزارت دفاع در گفت‌وگو با تلویزیون ملی ادعای وجود پناهگاه‌‌های گروه‌های تروریستی در خاک افغانستان را رد کرده است. ملا محمد یعقوب گفته است که این ادعاها بی‌جا است و حقیقت ندارد. وی به تمام کشورهای همسایه و جهان اطمینان داد که از خاک افغانستان علیه کسی استفاده نخواهد شد. سرپرست […]

ملا محمد یعقوب، سرپرست وزارت دفاع در گفت‌وگو با تلویزیون ملی ادعای وجود پناهگاه‌‌های گروه‌های تروریستی در خاک افغانستان را رد کرده است.

ملا محمد یعقوب گفته است که این ادعاها بی‌جا است و حقیقت ندارد. وی به تمام کشورهای همسایه و جهان اطمینان داد که از خاک افغانستان علیه کسی استفاده نخواهد شد. سرپرست وزارت دفاع تاکید کرده است که شماری از نیروهای نظامی پیشین که در حال انجام تمرینات نظامی در کشورهای دیگر هستند، می‌‌توانند پس از تکمیل دوره آموزش ‌شان در قالب این وزارت کار کنند. وی می‌افزاید که اگر هدف جامعه‌ی جهانی از حکومت همه‌‌شمول ورود چهره‌های ناکام پیشین در حکومت باشد؛ این امکان ندارد. او هم‌چنان خاطرنشان کرده است که داعش هیچ تهدیدی برای افغانستان نیست و خبر شکنجه و قتل شماری از نیروهای امنیتی پیشین از سوی نیروهای حکومت سرپرست نیز حقیقت ندارد و برای ایجاد بی‌‌اطمینانی میان مردم در این مورد تبلیغات می‌‌شود. این در حالی‌است که اخیرا عمران خان، نخست‌‌وزیر پاکستان در مصاحبه با یک تلویزیون خارجی گفته است که سران گروه‌‌های تروریستی از افغانستان وارد پاکستان می‌‌شوند.